-
Części do wózków widłowych
-
Części silnikowe do wózków widlowych
-
Części do wózków widlowych Hangcha
- Układ elektryczny HC-HANGCHA
- Układ napędowy HC-HANGCHA
- Maszt HC-HANGCHA
- Filtry HC-HANGCHA
- Skrzynia biegów HC-HANGCHA
- Sprzęgło HC-HANGCHA
- Akcesoria-obudowy- kabina HC-HANGCHA
-
Części silnikowe HC-HANGCHA
- Silnik Nissan TD27 HC-HANGCHA
- Silnik Nissan H20 II HC-HANGCHA
- Silnik Isuzu C240-PKJ -17 HC-HANGCHA
- Silnik Chiński NB485BPG HC-HANGCHA
- Silnik Chiński WF491 HC-HANGCHA
- Silnik Nissan K21 HC-HANGCHA
- Silnik Nissan K25 HC-HANGCHA
- Silnik Cummins A2300 HC-HANGCHA
- Silnik Yanmar 4TNE92 HC-HANGCHA
- Silnik Nissan H25 HC-HANGCHA
- Silnik Chiński 490BPG -64 HC-HANGCHA
- Silnik Chiński A495BPG - 3 HC-HANGCHA
- Silnik Chiński A498BT1 HC-HANGCHA
- Silnik Chiński 498BPG HC-HANGCHA
- Silnik Isuzu 4JG2PE HC-HANGCHA
- Silnik Yanmar 4TNV94L HC-HANGCHA
- Silnik Chiński WF491GP HC-HANGCHA
- Silnik Cummins B3.3 HC-HANGCHA
- Silnik Yanmar 4TNE92-HRJ HC-HANGCHA
- Silnik Yanmar 4TNE98-BQFL HC-HANGCHA
- Silnik Chiński CA498 HC-HANGCHA
- Silnik GM 3.0LPG HC-HANGCHA
- Silnik Chiński LR4108 HC-HANGCHA
- Silnik GM 4.3L HC-HANGCHA
- Silnik Nissan TD42 HC-HANGCHA
- Silnik Cummins QSB4.5 HC-HANGCHA
- Silnik Chiński CY6102BG HC-HANGCHA
- Silnik Chiński YC6108G(B7650) HC-HANGCHA
- Silnik Chiński LR4108G10Y HC-HANGCHA
- Silnik Isuzu 6BG1QP HC-HANGCHA
- Silnik Chiński LR6108G62 HC-HANGCHA
- Silnik Chiński FE6 HC-HANGCHA
- Silnik Chiński CA6110/125 HC-HANGCHA
- Silnik Chiński A490BPG - 3 HC-HANGCHA
- Silnik Chiński A498BPG - 1 HC-HANGCHA
- Silnik Nissan H25KD HC-HANGCHA
- Silnik Nissan K25KD HC-HANGCHA
- Silnik Cummins 6BTA5.9 HC-HANGCHA
- Silnik Cummins B3.3-C65 HC-HANGCHA
- Silnik Cummins B3.3T HC-HANGCHA
- Silnik Cummins QSB6.7 HC-HANGCHA
- Silnik Isuzu C240-PKJ -20 HC-HANGCHA
- Silnik Isuzu C240-PKJ -30 HC-HANGCHA
- Silnik Yanmar 4TNV94L - NHZ HC-HANGCHA
- Układ hamulcowy HC-HANGCHA
- Układ hydrauliczny HC-HANGCHA
- Układ kierowniczy HC-HANGCHA
- Części do wózków widłowych Yale
- Części do wózków widłowych Hyster
- Części do wózków widłowych Halla
- Części Jungheinrich
- Części Fiat - OM PIMESPO
- Części do wózków widłowych Daewoo
-
Części do wózków widłowych Caterpillar
-
Części Balkancar Bułgar
- Filtry DV Balkancar Bułgar
- Układ kierowniczy DV Balkancar Bułgar
- Układ hydrauliczny DV Balkancar Bułgar
- Maszt DV Balkancar Bułgar
- Układ hamulcowy DV Balkancar Bułgar
- Układ napędowy DV Balkancar Bułgar
- Układ elektryczny DV Balkancar Bułgar
- Skrzynia biegów DV Balkancar Bułgar
- Sprzęgło DV Balkancar Bułgar
- Akcesoria DV Balkancar Bułgar
- Części do wózków widłowych Toyota
- Części do wózków widłowych TCM
-
Części do chińskich wózków widłowych
- Części do wózków widłowych Komatsu
- Części do wózków widłowych Linde
- Części do wózków widłowych Clark
- Części do wózków widłowych Manitou
- Części do wózków widłowych Mitsubishi
- Części do wózków widłowych Nissan
- Części do wózków widłowych Samsung
- Części do wózków widłowych Still
- Części do paleciaków
-
Inne
-
Części silnikowe do wózków widlowych
-
Opony do wózka widłowego
-
Opony pneumatyczne - pompowane
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 5.00-8 ( 500x8 )
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 23x10-12
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 4.00-8 ( 400x8 )
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 23x5
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 6.00-9 ( 600x9 )
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 21x8-9 ( 200/75-9 )
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 6.50-10 ( 650x10 )
- 7.50-10 ( 750x10 )
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 23x9-10 ( 225/75-10 )
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 7.00-12 ( 700x12 )
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 27x10-12 ( 250/75-12 )
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 7.00-15 ( 700x15 )
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 7.50-15 ( 750x15 )
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 8.15-15 ( 28x9-15) ( 225/75-15 )
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 8.25-15 ( 825x15 )
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 250-15 ( 250/70-15 )
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 300-15 ( 300x15 )
- Pneumatyczne opony do wózków widłowych 18x7-8 ( 180/70-8 )
-
Opony superelastyczne - pełne
- 300-15 ( 300x15 )
- 4.00-8 ( 400x8 )
- 23x10-12
- 5.00-8 ( 500x8 )
- 200/50-10
- 18x7-8 ( 180/70-8 )
- 6.00-9 ( 600x9 )
- 6.50-10 ( 650x10 )
- 21x8-9 ( 200/75-9 )
- 7.50-10 ( 750x10 )
- 23x9-10 ( 225/75-10 )
- 7.00-12 ( 700x12 )
- 27x10-12 ( 250/75-10 )
- 7.00-15 ( 700x15 )
- 7.50-15 ( 750x15 )
- 8.15-15 ( 28x9-15) ( 225/75-15 )
- 8.25-15 ( 825x15 )
- 250-15 ( 250/70-15 )
-
Opony niebrudzące (Białe - Szare - Kremowe)
-
Opony pneumatyczne - pompowane
- Koleby
- Wózki widłowe
- Serwis wózków widłowych
- Blog, Poradnik
- Kontakt
Diesel
Świetnym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw, które nieczęsto przewożą duże i ciężkie towary, są proponowane przez nas używane wózki widłowe Diesel. Renomowana firma Hyster zapewnia japońską trwałość i wytrzymałość na długie lata. Dlatego nawet przy częstym użytkowaniu przez swoich poprzednich właścicieli działają one bez zarzutu. Wszystkie maszyny są sprawdzane przez naszych fachowców, którzy w razie potrzeby, wymieniają odpowiednie części oryginalnymi zamiennikami. Co najważniejsze, wszystkie silniki działają bardzo dobrze i mogą one spokojnie służyć kolejnym właścicielom.
Używane wózki widłowe Diesel ułatwiają i przyspieszają pracę podczas rozładowywania ciężkich ładunków. Fantastycznie sprawdzą się w każdym magazynie oraz fabryce. Odpowiednia budowa zapewnia szczególnie sprawną pracę przy paletach. Dodatkowo wszystkie pojazdy z drugiej ręki posiadają odpowiednią dokumentację oraz historię, która zapewnia przyszłych właścicieli o ich prawidłowym działaniu oraz informacje o przebiegu i aktualnych badaniach.
Używane wózki widłowe z silnikiem Diesla
Używane wózki widłowe z napędem Diesla to doskonałe rozwiązanie w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw. Proponujemy pojazdy renomowanej marki Hyster, wykonane zgodnie z japońskimi standardami. Są trwałe i wytrzymałe, więc mimo że używane, posłużą Ci długie lata. Nasi fachowcy wymienią brakujące części, zastępując je oryginalnymi zamiennikami.
Używany wózek widłowy z silnikiem Diesla — co go wyróżnia?
Udowodnimy Ci, że wózki używane wcale nie muszą być gorsze od nowych, które wyjechały prosto z fabryki. Czym jednak te z silnikiem Diesla różnią się pozostałych widlaków? Silniki Diesla są bardzo wytrzymałe i odporne. To właśnie dlatego świetnie nadają się do odsprzedaży. Od pozostałych wózków widłowych odróżnia je to, że są przystosowane do transportu towarów i załadunków odbywających się na zewnątrz. Najczęściej używa się ich w centrach logistycznych, na budowach, przy produkcji i eksporcie towarów.
Wózki widłowe z silnikiem Diesla nie nadają się jednak, aby korzystać z nich w zamkniętych pomieszczeniach. Są bowiem wysokoemisyjne i pracują bardzo głośno. Ich udźwig to od 1,5 do 8 ton. Pod względem udźwigu i mocy widlaki z silnikiem Diesla przewyższają wózki elektryczne. Kolejnym plusem tego typu pojazdów jest ich łatwość obsługi i szybkość tankowania — nie musisz wymieniać ani ładować akumulatora.
Na czym polega działanie silnika Diesel?
Wózki widłowe Diesel (czyli z silnikiem Diesla) to pojazdy spalinowe. Ich silniki najczęściej chłodzone są one wodą lub powietrzem. Widlaki Diesel to czterokołowe pojazdy z załadunkiem czołowym. Ich koła napędowe znajdują się od strony czołowej. Wyjątkowo mocne modele wyposażyliśmy w ogumienie podwójne na osi napędzanej.
Dlaczego warto wybrać używany wózek widłowy Diesel z naszej oferty?
Jeśli wybierzesz używany wózek widłowy Diesel z naszej oferty, zyskasz gwarancję, że pojazd przeszedł pełną diagnostykę i naprawę. Widlaki Diesel wyróżniają się niskim zużyciem paliwa, co znacznie obniża ich koszty eksploatacji. Wysoki moment obrotowy silnika wysokoprężnego sprawia, że wózek idealnie sprawdza się podczas transportu ciężkich ładunków i podczas pracy w ciężkich warunkach. Ponadto nasze pojazdy z silnikiem Diesla są bezawaryjne i bezobsługowe.
W ofercie mamy używane wózki widłowe z różnymi wysokościami podnoszenia. Wybierając nasze widlaki, stawiasz na:
- bezpieczeństwo — każdy pojazd, który opuszcza nasz serwis, został poddany gruntownej regeneracji, jest zgodny z normami bezpieczeństwa, a także rozporządzeniami unijnymi (wózki widłowe wyposażamy w plakietkę kontrolną badania FEM),
- technologię — zyskujesz gwarancję, że Twój widlak jest w pełni sprawny, ponieważ zadbaliśmy o każdy jego detal,
- wygląd — czy gdybyś nie wiedział, że masz przed sobą wózek widłowy używany, domyśliłbyś się tego? Nie, prawda? Wszystko za sprawą gruntownego czyszczenia i lakierowania, które przywróciły pojazdowi estetykę,
- niską awaryjność — zanim oddamy wózek widłowy w Twoje ręce, przeprowadzimy jego pełny demontaż (połączymy go także z regeneracja części technicznych, mechanicznych i hydraulicznych),
- ekologię — kiedy wybierasz używany wózek widłowy, o 80% redukujesz emisję dwutlenku węgla, wszystkie komponenty, które nie są nam przydatne, tak utylizujemy, aby nie szkodziły planecie.
Jak wybrać używane wózki widłowe, aby zyskać niezawodne i bezawaryjne pojazdy?
Wiesz już, że w Twoje ręce oddajemy w pełni zregenerowany i odnowiony pojazd. Jednak musisz sam się o tym przekonać. Co zatem powinieneś sprawdzić? Przeprowadź kontrolę eksploatacyjną maszyny i upewnij się, że wszystkie jej elementy działają bez zarzutu.
Na zakup zdecyduj się wyłącznie wtedy, kiedy przekonasz się, że wszystkie części poprawnie wymieniono. Zwróć uwagę na tabliczkę znamionową i wykres udźwigu. Sprawdź, czy zostały właściwie zamocowane i odnoszą się do zamontowanego masztu oraz oprzyrządowania. W widlakach wymieniamy części lub cały maszt.
Dokumentacja to podstawa. Dlatego przejrzyj raport o kontroli maszyny (sprawdź go pod kątem bezpieczeństwa i przepisów). Nie lekceważ naklejek i ostrzeżeń. Jeśli chcesz zobaczyć, czy silnik nie emituje zbyt dużej ilości spalin, dobrym pomysłem jest zimny start.
Sprawdź również hydraulikę (czy nie ma wycieków). Ponadto skontroluj:
- maszty,
- łańcuchy,
- węże hydrauliczne,
- widły (czy nie występują pęknięcia, czy mają odpowiednią grubość i czy posiadają sprawne blokady),
- układ kierowniczy,
- działanie hamulca postojowego,
- sprawność lamp i reflektorów,
- kable i przyłącza,
- stan akumulatora (nasze pojazdy mają akumulator z gwarancją).
Zanim zdecydujesz się na widlaka, wykonaj jazdę próbną. Dzięki temu sprawdzisz, czy podczas zimnego startu pojazd nie dymi i czy wszystkie jego wyżej wymienione elementy są sprawne. Kiedy wybierzesz używane wózki widłowe z naszego serwisu, przestaniesz się stresować tym, że Twój pojazd niedługo czeka usterka lub nawet poważniejsza awaria. Udowadniamy, że widlak z drugiej ręki jest tak samo sprawny i estetyczny wizualnie jak nowy pojazd.
A co najważniejsze — doskonale spełnia swoje zadanie.